Službeni glasnik Općine Starigrad, broj 10/24, 29. studenog 2024.

AKTI OPĆINSKOG VIJEĆA

  1. Proračun Općine Starigrad za 2025. godinu sa projekcijama za 2026. i 2027. godinu
  2. Odluka o izvršavanju proračuna Općine Starigrad za 2025. godinu
  3. Program održavanja komunalne infrastrukture na području Općine Starigrad  za 2025. godinu
  4. Program građenja komunalne infrastrukture na području Općine Starigrad za 2025. godinu
  5. Program javnih potreba u kulturi u 2025. godini
  6. Program javnih potreba u sportu u 2025. godini
  7. Program socijalne skrbi Općine Starigrad za 2025. godinu
  8. Program javnih potreba u školstvu, predškolskom odgoju  i naobrazbi  Općine Starigrad u 2025. godini
  9. Program korištenja naknade za zadržavanje nezakonito izgrađenih zgrada u prostoru za 2025. godinu
  10. Odluka o visini osnovice za obračun plaća u Dječjem vrtiću „Osmjeh“
  11. Odluka o visini plaće direktora društva Argyruntum d.o.o.
  12. Odluka o raspoređivanju sredstava za redovito godišnje financiranje političkih aktivnosti u 2025. godini
  13. Odluka o donošenju Plana djelovanja u području prirodnih nepogoda Općine Starigrad za 2025. godinu

REPUBLIKA HRVATSKA
ZADARSKA ŽUPANIJA
OPĆINA STARIGRAD

Općinsko vijeće

KLASA: 400-08/24-01/01
URBROJ: 2198-9-1-24-2

Starigrad Paklenica, 29. studenog 2024. godine

Na temelju članka 42.  Zakona o proračunu (“Narodne novine”, broj 144/21) te članka 30. Statuta Općine Starigrad („Službeni glasnik Zadarske županije“ broj 3/18, 8/18, 3/20, 3/21 i 20/23), Općinsko vijeće Općine Starigrad na svojoj 23. sjednici održanoj 29. studenog 2024. godine, donijelo je

Proračun Općine Starigrad za 2025. godinu sa projekcijama za 2026. i 2027. godinu

Članak 1.

Proračun Općine Starigrad za 2025. godinu sa projekcijama za 2026. i 2027. godinu  sastoji se od:

Članak 2.

Proračun se sastoji od od plana za proračunsku godinu i projekcija za sljedeće dvije godine, a sadrži financijske planove proračunskih korisnika prikazane kroz opći i posebni dio i obrazloženje proračuna.

Članak 3.

Prihodi i rashodi iskazani prema ekonomskoj klasifikaciji i izvorima financiranja, te rashodi iskazani prema funkcijskoj klasifikaciji utvrđuju se u Računu prihoda i rashoda, a primici i izdaci  u Računu financiranja i prikazani su u Općem dijelu Proračuna.

Članak 4.

Posebni dio proračuna sastoji se od plana rashoda i izdataka jedinice lokalne samouprave i njenog proračunskog korisnika iskazanih po organizacijskoj klasifikaciji, izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji, raspoređenih u programe koji se sastoje od aktivnosti i projekata.

Članak 5.

Obrazloženje proračuna sastoji se od obrazloženja općeg dijela proračuna i obrazloženja posebnog dijela proračuna.

Članak 6.

Proračun Općine Starigrad za 2025. godinu sa projekcijama za 2026. i 2027. objavit će se u “Službenom glasniku Općine Starigrad”, a stupa na snagu 01. siječnja 2025. godine.

PREDSJEDNIK
Marko Marasović, v.r.

Prilozi uz ovu točku:

 

 

REPUBLIKA HRVATSKA
ZADARSKA ŽUPANIJA
OPĆINA STARIGRAD

Općinsko  vijeće

KLASA: 400-08/24-01/01
URBROJ: 2198-9-1-24-3

Starigrad Paklenica, 29. studenog 2024. godine

Temeljem članka 18. Zakona o proračunu („Narodne novine“ br. 144/21) i članka 30. Statuta Općine Starigrad („Službeni glasnik Zadarske županije“ broj  3/18, 8/18, 3/20, 3/21 i 20/23), Općinsko vijeće Općine Starigrad na svojoj 23. sjednici održanoj 29. studenog 2024. godine, donijelo je

Odluku o izvršavanju proračuna
Općine Starigrad za 2025. godinu

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovom Odlukom uređuju se prihodi i primici te rashodi i izdaci proračuna Općine Starigrad za 2025. godinu (u daljnjem tekstu: Proračun) i njihovo ostvarivanje odnosno izvršavanje, opseg zaduživanja i jamstava, upravljanje financijskom i nefinancijskom imovinom, prava i obveze korisnika proračunskih sredstava, pojedine ovlasti načelnika u izvršavanju proračuna, kazne za neispunjavanje obveza te druga pitanja u izvršavanju proračuna.

II. SADRŽAJ PRORAČUNA

Članak 2.

Proračun se sastoji od općeg i posebnog dijela, te obrazloženja.

Opći dio Proračuna sadrži: sažetak Računa prihoda i rashoda i Računa financiranja, Račun prihoda i rashoda i Račun financiranja. U Računu prihoda i rashoda iskazani su prihodi poslovanja i prihodi od prodaje nefinancijske imovine, te rashodi poslovanja i rashodi za nabavu nefinancijske imovine. U računu financiranja iskazuju se primici od financijske imovine  i zaduživanja, te izdaci za financijsku imovinu i otplatu kredita i zajmova.

Posebni dio Proračuna sastoji se od plana rashoda i izdataka Općine Starigrad i njenog proračunskog korisnika iskazanih po organizacijskoj  klasifikaciji, izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji, raspoređenih u programe koji se sastoje od aktivnosti i projekata.

Obrazloženje proračuna sastoji se od obrazloženja općeg dijela proračuna i obrazloženja posebnog dijela proračuna.

Članak 3.

Prihodi, primici, rashodi i izdaci proračuna iskazuju se prema proračunskim klasifikacijama, a proračunske klasifikacije su: organizacijska, ekonomska, funkcijska, lokacijska, programska i izvori financiranja. Proračunske klasifikacije čine okvir kojim se iskazuju i sustavno prate prihodi i primici te rashodi i izdaci po nositelju, cilju, namjeni, vrsti, lokaciji i izvoru financiranja.

III. IZVRŠAVANJE PRORAČUNA

Članak 4.

Proračun se izvršava od 01. siječnja do 31. prosinca 2025. godine.

Članak 5.

Prihodi i rashodi te primici i izdaci po ekonomskoj klasifikaciji i izvorima financiranja, te rashodi po funkcijskoj klasifikaciji utvrđuju se u računu prihoda i rashoda i računu financiranja za 2025. godinu. Pregled Proračuna po programima, aktivnostima i projektima dat je u Posebnom dijelu Proračuna.

Članak 6.

Proračun jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave planira se i izvršava prema modificiranom obračunskom načelu koje znači:

1. prihodi se planiraju prema proračunskim klasifikacijama u planskom razdoblju u kojem se očekuje njihova naplata, a iskazuju u izvještajnom razdoblju u kojem su naplaćeni,

2. rashodi se planiraju prema proračunskim klasifikacijama u planskom razdoblju u kojem se očekuje nastanak poslovnog događaja (obveze), a iskazuju u izvještajnom razdoblju u kojem su nastali, neovisno o plaćanju,

3. dani predujmovi za nabavu robe, radova i usluga planiraju se kao rashod u planskom razdoblju u kojem se očekuje isporuka roba, radova i usluga, a iskazuju kao rashod u izvještajnom razdoblju u kojem su roba, radova i usluge isporučeni sukladno točki 2. ovoga članka,

4. primici se planiraju prema proračunskim klasifikacijama u planskom razdoblju u kojem se očekuje njihova naplata, a iskazuju u izvještajnom razdoblju u kojem su naplaćeni,

5. izdaci se planiraju prema proračunskim klasifikacijama u planskom razdoblju u kojem se očekuje njihovo plaćanje, a iskazuju u izvještajnom razdoblju u kojem su plaćeni,

6. za obračunska plaćanja planira se i iskazuje prihod, primitak i izdatak prema proračunskim klasifikacijama u planskom odnosno izvještajnom razdoblju u kojem se obračunsko plaćanje provodi,

7. prihodi vezani uz potraživanje za javna davanja i primici od povrata danih zajmova koji se naplaćuju prijebojem u financijskoj i nefinancijskoj imovini planiraju se i iskazuju u razdoblju u kojem se provodi njihova naplata,

8. izdaci za stjecanje financijske imovine vezani uz prijeboje potraživanja za prihode za javna davanja i primitke od povrata danih zajmova planiraju se i iskazuju u razdoblju u kojem se provodi prijeboj,

9. za primljene i dane donacije nefinancijske imovine planira se i iskazuje prihod i rashod u trenutku njihovog primanja ili davanja.

Članak 7.

Zakon o proračunu definirao je namjenske prihode kao prihode od doprinosa, prihode za posebne namjene, pomoći, donacije i prihode od prodaje ili zamjene nefinancijske imovine u vlasništvu proračunskog korisnika, a koja nije stečena iz općih prihoda i primitaka, te naknade s naslova osiguranja ako premija nije plaćena iz općih prihoda i primitaka.

Prihodi i primici iz stavka 1. ovog članka uplaćuju se u Proračun i koriste isključivo za namjene utvrđene planom.

Sredstva namjenskih prihoda i primitaka koja nisu iskorištena u prethodnoj godini prenose se u tekuću proračunsku godinu.

Rashodi i izdaci financirani iz namjenskih prihoda mogu se izvršavati iznad planiranih iznosa, a do visine uplaćenih odnosno prenesenih sredstava.

Naplaćeni i preneseni, a neplanirani namjenski prihodi i primici mogu se izvršavati prema naknadno utvrđenim aktivnostima i/ili projektima i/ili stavkama.

Članak 8.

Proračunski korisnici nisu dužni ostvarene vlastite prihode, kao ni namjenske prihode i primitke uplaćivati u proračun jer Općina nema informatičke preduvjete za praćenje prihoda i primitaka korisnika te izvršavanja rashoda iz tih izvora, već ih troše u skladu sa svojim potrebama i planovima. Radi potrebe izrade konsolidiranih financijskih izvješća proračunski korisnici polugodišnje izvještavaju o strukturi ostvarenih i utrošenih vlastitih prihoda, kao i namjenskih prihoda i primitaka. Izuzeće od uplate navedenih prihoda i primitaka proračunskih korisnika u Proračun ne isključuje obvezu njihova planiranja u Proračunu.

Članak 9.

Proračunska sredstva se mogu koristiti samo za namjene utvrđene Proračunom i do visine utvrđene Proračunom. Svaka isplata iz Proračuna mora se temeljiti na vjerodostojnoj knjigovodstvenoj ispravi, kojom se dokazuje obveza plaćanja. Rashodi proračuna za koje je obveza nastala u 2025. godini rashodi su Proračuna za 2025. godinu, neovisno o plaćanju.

Članak 10.

Zaključivanje pisanog ugovora s udrugama, kao korisnicima proračunskih sredstava, obavezno je bez obzira na iznos donacije. Ugovorima za subvencije, donacije i pomoći koji se zaključuju temeljem natječaja o financiranju javnih potreba utvrdit će se dinamika dodjele sredstava ovisno o visini ukupno odobrenih i raspoloživih sredstava. Ugovorima će se, između ostalog, utvrditi i obveze korisnika proračunskih sredstva za namjensko trošenje sredstava, za pravodobno dostavljanje izvještaja i za realizaciju ugovorenog programa.

Zaključivanje pisanog ugovora obavezno je i za sve nabave roba, usluga i ustupanje radova od iznosa za koji je obvezna primjena Zakona o javnoj nabavi. Sve ugovore zaključuje i potpisuje Općinski načelnik.

Članak 11.

Proračunskim korisnicima sredstva se doznačuju prema njihovim zahtjevima, a smiju ih koristiti samo za namjene i do visine određene proračunom. Proračunski korisnici dužni su polugodišnji i godišnji izvještaj o izvršenju financijskog plana podnijeti na suglasnost predstavničkom tijelu. Ostali korisnici proračuna  dostavljaju izvješća o utrošenim sredstvima prema pozivu, a najmanje jednom godišnje za utrošena sredstva u prethodnoj godini. U slučaju neispunjenja obveze iz ovog članka korisnicima sredstava može se obustaviti isplata sredstava iz proračuna. Odluku o tome donosi čelnik.

Članak 12.

Preraspodjela sredstava proračuna obavlja se prema članku 60. Zakona o proračunu („Narodne novine“ br. 144/21).

Ako tijekom godine dođe do znatnije neusklađenosti ostvarivanja planiranih prihoda/primitaka i rashoda/ izdataka Proračuna, predložit će se Općinskom vijeću  donošenje  izmjena i dopuna Proračuna.

Članak 13.

Ako prihodi koji pripadaju Proračunu budu pogrešno uplaćeni i naplaćeni u svoti većoj od propisane, pogrešna ili više naplaćena svota vratit će se uplatiteljima na teret tih prihoda.

Članak 14.

Za hitne i nepredviđene izdatke koristit će se sredstva tekuće pričuve Proračuna. O korištenju tekuće pričuve Proračuna odlučuje Općinski načelnik. Proračunska zaliha za 2025. godinu utvrđuje se u iznosu od 4.000,00 eura. O korištenju sredstava proračunske zalihe izvještava se sukladno odredbama Zakona o proračunu.

Članak 15.

Polugodišnji izvještaj o izvršenju proračuna sastavlja se za razdoblje od 1. siječnja do 30. lipnja tekuće proračunske godine. Jedinstveni upravni odjel dostavlja načelniku polugodišnji izvještaj o izvršenju proračuna za prvo polugodište tekuće proračunske godine do 15. rujna tekuće proračunske godine, a načelnik ga dostavlja Općinskom vijeću na donošenje najkasnije do 30. rujna tekuće proračunske godine.

Godišnji izvještaj o izvršenju proračuna sastavlja se za proračunsku godinu. Jedinstveni upravni odjel izrađuje godišnji izvještaj o izvršenju proračuna i dostavlja ga načelniku do 5. svibnja tekuće godine za prethodnu godinu, a načelnik ga dostavlja Općinskom vijeću na donošenje najkasnije do 31. svibnja tekuće godine za prethodnu godinu.

IV. UPRAVLJANJE FINANCIJSKOM I NEFINANCIJSKOM IMOVINOM

Članak 16.

Imovinu Općine čine financijska i nefinancijska imovina kojom upravlja Općinski načelnik u skladu s posebnim propisima i Statutom.

Članak 17.

Raspoloživim novčanim sredstvima na računu Proračuna upravlja Općinski načelnik.

Raspoloživa novčana sredstva proračuna mogu se polagati u poslovnu banku poštujući načela sigurnosti, likvidnosti i isplativosti ulaganja na temelju odluke koju donosi općinski načelnik.

Članak 18.

Sredstva za održavanje i osiguranje dugotrajne nefinancijske imovine osiguravaju se u rashodima poslovanja nadležnih tijela općinske uprave.

Poslove sklapanja ugovora s osiguravajućim društvima i naplatu štete s osnova osiguranja obavlja Općinski načelnik.

Članak 19.

Odgoda plaćanja, obročna otplata duga, te prodaja, otpis ili djelomičan otpis potraživanja Općine Starigrad provodi se prema kriterijima, mjerilima i postupcima sukladno zakonskim propisima.

V. ZADUŽIVANJA I JAMSTVA

Članak 20.

Općina Starigrad se može kratkoročno zadužiti za premoščivanje jaza nastalog zbog različite dinamike priljeva sredstava i dospijeća odveza, najduže na rok od 12 mjeseci, bez mogućnosti daljnjeg reprogramiranja ili zatvaranja postojećih obveza po kratkoročnim kreditima ili zajmovima uzimanjem novih kratkoročnih kredita ili zajmova.

Općina Starigrad se može zaduživati za investicije uz prethodnu suglasnost Vlade, a sukladno odredbama Zakona o proračunu.

Ukupna godišnja obveza Općine može iznositi najviše do 20% ostvarenih prihoda u godini koja prethodi godini u kojoj se zadužuje, a u iznos ukupne godišnje obveze uključena su i dana jamstva, neplaćene obveze iz prethodnih godina i suglasnosti iz članka 121. Zakona o proračunu („Narodne novine“ br. 144/21).

Članak 21.

Proračunski korisnik i ostale ustanove čiji su osnivači ili suosnivači jedna ili više jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave mogu se dugoročno zaduživati, samo za namjene utvrđene u članku 120. stavku 1. Zakona o proračunu („Narodne novine“ br. 144/21) i refinancirati ili reprogramirati ostatak duga po osnovi kredita ili zajma uz suglasnost osnivača sukladno aktu o osnivanju.

Članak 22.

Općina također može dati jamstvo pravnoj osobi u većinskom vlasništvu Općine kao i ustanovi čiji je osnivač za investicije pravne osobe i ustanove, uz uvjete i na način propisan Zakonom o proračunu („Narodne novine“ br. 144/21)..

Dano jamstvo uključuje se u opseg mogućeg zaduženja iz članka 22. ove Odluke.

Ugovore o jamstvu u ime Općine Starigrad sklapa Općinski načelnik.

VI. ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 23.

Ova Odluka stupa na snagu 01. siječnja 2025. godine, a objavit će se u „Službenom glasniku Općine Starigrad“.

PREDSJEDNIK
Marko Marasović, v.r.

 

 

REPUBLIKA HRVATSKA
ZADARSKA ŽUPANIJA
OPĆINA STARIGRAD

Općinsko vijeće

KLASA: 400-03/24-01/03
URBROJ: 2198-9-1-24-1

Starigrad Paklenica, 29. studenog 2024. godine

Na temelju  članka 35. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ br. 33/01, 60/01, 129/05, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19 i 144/20), članka 72. Zakona o komunalnom gospodarstvu („Narodne novine“ br. 68/18, 110/18 i 32/20) i članka  30. Statuta Općine Starigrad („Službeni glasnik Zadarske županije“ br. 3/18,  8/18, 3/20, 3/21 i 20/23), Općinsko vijeće Općine Starigrad na svojoj 23. sjednici održanoj 29. studenog  2024. godine,  donijelo je

Program održavanja komunalne infrastrukture
na području Općine Starigrad  za 2025. godinu

Članak 1.

Ovim programom određuje se održavanje komunalne infrastrukture u 2025. godini na području općine Starigrad za sljedeće djelatnosti:

  1. Održavanje javne rasvjete
  2. Održavanje nerazvrstanih cesta
  3. Održavanje i uređenje javnih površina
  4. Održavanje groblja
  5. Deratizacija i dezinsekcija
  6. Održavanje deponija otpada
  7. Održavanje plaža i obalnog pojasa
  8. Sanacija i asfaltiranje nerazvrstanih cesta
  9. Veterinarsko higijeničarski poslovi
  10. Održavanje javnih površina na kojima nije dopušten promet motornim vozilima
  11. Održavanje čistoće javnih površina
  12. Prigodno ukrašavanje naselja

Programom održavanja komunalne infrastrukture utvrđuje se opis i opseg poslova održavanja s procjenom pojedinih troškova po djelatnostima te iskaz financijskih sredstava potrebnih za ostvarivanje programa s naznakom izvora financiranja.

Članak 2.

Za ostvarivanje ovog programa predviđaju se sredstva iz sljedećih izvora:

Članak 3.

Održavanje komunalne infrastrukture u 2025. godini iz članka 1. ove odluke odnosi se na:

1. ODRŽAVANJE JAVNE RASVJETE

1.1 Pod održavanjem javne rasvjete podrazumijeva se upravljanje i održavanje instalacija javne rasvjete, uključujući podmirivanje troškova električne energije za rasvjetljavanje površina javne namjene i to: upravljanje, održavanje objekata i uređaja javne rasvjete za rasvjetljavanje javnih površina, javnih cesta koje prolaze kroz naselja i nerazvrstanih cesta, troškovi zamjene dotrajalih svjetiljki, bojanje stupova javne rasvjete, zamjena dotrajalih stupova javne rasvjete, zamjena žarulja, grla, prigušnica, te sav potrošni materijal potreban za  javnu rasvjetu.

1.2. Potrebna sredstva:

2. ODRŽAVANJE NERAZVRSTANIH CESTA

2.1. Pod održavanjem nerazvrstanih cesta podrazumijeva se skup mjera i radnji koje se obavljaju tijekom cijele godine na nerazvrstanim cestama, uključujući i svu opremu, uređaje i instalacije, sa svrhom održavanja prohodnosti i tehničke ispravnosti cesta i prometne sigurnosti na njima (redovito održavanje), kao i mjestimičnog poboljšanja elemenata ceste, osiguravanja sigurnosti i trajnosti ceste i cestovnih objekata i povećanja sigurnosti prometa (izvanredno održavanje), a u skladu s propisima kojima je uređeno održavanje cesta.

2.2. Potrebna sredstva:

3. ODRŽAVANJE I UREĐENJE JAVNIH POVRŠINA

3.1. Pod održavanjem i uređenjem javnih površina podrazumijevaju se tekući i investicijski radovi na javnim površinama, njihovo saniranje i opremanje. Pod javnim površinama podrazumijeva se: zelene površine, pješačke staze, pješačke zone, otvoreni odvodni kanali,  javne prometne površine itd.

Redovno održavanje javnih površina odnosi se na redovno održavanje javnih i zelenih površina, izvođenje svih potrebnih radova tijekom godine u cilju postizanja zadovoljavajućeg nivoa uređenosti, u slučaju oštećenja – skidanje, popravak i ponovna montaža klupa i košara za otpatke, čišćenja sustava odvodnje,  hortikulturno uređenje, nabavka sadnog materijala za parkove  i šetnice te održavanje  postojećih sadnica, izmjene i sanacije oštećene asfaltne, betonske i popločane površine, sanacije zaštitnih ograda i prometne signalizacije, ručno i strojno metenje i pranje javnih površina itd.

Pod održavanjem igrališta podrazumijeva se tekuće i investicijsko održavanje igrališta i dječjih igrališta (popravci i zamjene reflektora, popravci na elementima na dječjim igralištima, uređenje i sanacija podnih površina)  na lokacijama u Starigrad Paklenici, Selinama i Tribnju.

3.2. Potrebna sredstva:

4. ODRŽAVANJE GROBLJA

4.1. Pod održavanjem groblja podrazumijeva se održavanje prostora i zgrada za obavljanje i ukopa pokojnika te uređivanje putova, zelenih i drugih površina unutar groblja.

4.2. Potrebna sredstva:

5. DERATIZACIJA I DEZINSEKCIJA

5.1. Podrazumijevaju se obvezne mjere dezinsekcije, dezinfekcije i deratizacije radi sustavnog suzbijanja insekata i glodavaca na području Općine Starigrad, te provedbu nadzora nad obavljanjem navedenih mjera. Troškovi uključuje zakonom propisanu dinamiku DDD, te dodatno dezinsekcija malog polja i nadzor nad provođenjem mjera DDD.

5.2. Potrebna sredstva:

6. ODRŽAVANJE DEPONIJA OTPADA

6.1. Pod održavanjem deponija otpada podrazumijeva se uređenje deponija, te okoliša uz deponij otpada.

6.2. Potrebna sredstva:

7. ODRŽAVANJE PLAŽA I OBALNOG POJASA

7.1.Pod uređenjem plaža i obalnog pojasa podrazumijevamo: opremanje plaža, nasipanje novog žala plažnim materijalom, renoviranje urušenih zidova, obnova molića i slični potrebni radovi na plažama i obalnom pojasu.

7.2. Potrebna sredstva:

8. SANACIJA I ASFALTIRANJE NERAZVRSTANIH CESTA

8.1. Pod sanacijom i asfaltiranjem nerazvrstanih cesta podrazumijevaju se sljedeće aktivnosti:  pripremni radovi, zemljani radovi, betonski radovi, radovi na kolničkoj infrastrukturi, radovi odvodnje i izmještanje infrastrukturnih instalacija za oko 2 km nerazvrstanih cesta. Navedenim aktivnostima  značajno se podiže nivo i kvaliteta prometne infrastrukture, a time i ukupan komunalni standard. Također, bitno se utječe i na sigurnost prometovanja kao i na samu pristupačnost.

8.2. Potrebna sredstva:

9. VETERINARSKO HIGIJENIČARSKI POSLOVI

9.1. Pod veterinarsko higijeničarskim poslovima razumijeva se hvatanje i zbrinjavanje pasa i mačaka bez nadzora te uklanjanje uginulih pasa i mačaka i drugih životinja s javnih površina.

9.2. Potrebna sredstva:

10. ODRŽAVANJE JAVNIH POVRŠINA NA KOJIMA NIJE DOPUŠTEN PROMET MOTORNIM VOZILIMA

10.1. Održavanje javnih površina na kojima nije dopušten promet motornih vozila podrazumijeva održavanje i popravke tih površina kojima se osigurava njihova funkcionalna ispravnost. Održavanje nogostupa podrazumijeva čišćenje i popravljanje lokalnih oštećenja nogostupa: krpanje udarnih jama i mrežastih pukotina, te popravak ispuha, presvlačenje asfaltom većih površina, saniranje oštećenih betonskih elemenata, dovoz i ugradnja kamenog materijala, rješavanje odvodnje oborinskih voda s nogostupa. Održavanje biciklističkih staza podrazumijeva čišćenje i popravljanje lokalnih oštećenja staza: krpanje udarnih jama i mrežastih pukotina, te popravak ispuha, saniranje oštećenih betonskih elemenata, dovoz i ugradnja kamenog materijala, rješavanje odvodnje oborinskih voda sa staza.

10.2. Potrebna sredstva:

11. ODRŽAVANJE ČISTOĆE JAVNIH POVRŠINA

11.1. Održavanje čistoće javnih površina podrazumijeva čišćenje površina javne namjene. Usluge čišćenja i uređenja javnih površina provodi se tokom ljetnog perioda (travanj, svibanj, lipanj, srpanj, kolovoz i rujan) te izvan ljetnog perioda (siječanj, veljača, ožujak, listopad, studeni i prosinac) u mjestima Starigrad Paklenica, Seline, Tribanj Kruščica, Šibuljina i Mandalina i odnosi se na sljedeće poslove: uklanjanje otpada sa plaže i uz plažu te pražnjenje kantica za smeće, uklanjanje otpada, košnja trave, orezivanje stabala, okopavanje cvijetnjaka sa cvijećem, grmljem i stablima, polijevanje zelenila, čišćenje autobusnih nadstrešnica od raznih naljepnica i pranje, a u ljetnom period i čišćenje javnih površina nakon održanih manifestacija u organizaciji Općine Starigrad i/ili Turističke zajednice Općine Starigrad.

Krupni otpad sa područja Općine Starigrad odnosi se na sakupljanje i odvoz krupnog otpada na području Općine Starigrad i prijevoz malim kamionom, rad djelatnika i rad bagera, te pražnjenje/odvoz rolo kontejnera 30m3 za sakupljanje krupnog otpada sa javnih površina.

11.2. Potrebna sredstva:

12. PRIGODNO UKRAŠAVANJE NASELJA

12.1. Pod prigodnim ukrašavanjem naselja razumijeva se prigodno ukrašavanje i osvjetljavanje naselja za državne, božićno-novogodišnje praznike i druge manifestacije.

12.2. Potrebna sredstva:

Članak 4.

Komunalne djelatnosti na području Općine Starigrad mogu obavljati:  trgovačko društvo u su/vlasništvu Općine Starigrad; pravne ili fizičke osobe na temelju ugovora o koncesiji; pravne ili fizičke osobe  na temelju pisanog ugovora o povjeravanju obavljanja komunalnih djelatnosti.

Članak 5.

Ovaj Program objavit će se u „Službenom glasniku Općine Starigrad“, a stupa na snagu 01. siječnja 2025. godine.

PREDSJEDNIK
Marko Marasović, v.r.

 

 

REPUBLIKA HRVATSKA
ZADARSKA ŽUPANIJA
OPĆINA STARIGRAD

Općinsko  vijeće

KLASA: 400-03/24-01/02
URBROJ: 2198-9-1-24-1

Starigrad Paklenica, 29. studenog 2024. godine

Na temelju  članka 35. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ br. 33/01. , 60/01., 129/05., 125/08., 36/09., 150/11., 144/12, 19/13, 137/15, 123/17,  98/19 i 144/20), članka 67. stavka 1. Zakona o komunalnom gospodarstvu („Narodne Novine“ br. 68/18, 110/18 i 32/20) i članka  30. Statuta Općine Starigrad (“Službeni glasnik  Zadarske županije” br. 3/18, 8/18, 3/20, 3/21 i 20/23) Općinsko vijeće Općine Starigrad na svojoj 23. sjednici održanoj 29. studenog 2024. godine, donijelo je

Program građenja komunalne infrastrukture
na području Općine Starigrad za 2025. godinu

Članak 1.

Program građenja komunalne infrastrukture izrađuje se i donosi u skladu s izvješćem o stanju u prostoru, potrebama uređenja zemljišta planiranog prostornim planom i planom razvojnih programa koji se donose na temelju posebnih propisa, a vodeći računa o troškovima građenja infrastrukture te financijskim mogućnostima i predvidivim izvorima prihoda financiranja njezina građenja.

Ovim programom određuje se gradnja objekata  i uređaja komunalne infrastrukture na području Općine Starigrad  i to građevine komunalne infrastrukture koje će se graditi radi uređenja neuređenih dijelova građevinskog područja, građevine komunalne infrastrukture koje će se graditi u uređenim dijelovima građevinskog područja i građevine komunalne infrastrukture koje će se graditi izvan građevinskog područja, a to su:

  1. Novo groblje u Starigradu
  2. Groblje Seline
  3. Izgradnja javne rasvjete
  4. Plaža Jaz Kulina
  5. Središnji obalni pojas
  6. Izrada projektnih dokumentacija za prijavu projekata
  7. Ugostiteljsko turistička zona Pod Bucića Podi
  8. Reciklažno dvorište
  9. Groblje Tribanj
  10. Objekti javne namjene na području Općine Starigrad
  11. Otkup zemljišta

Ovim programom za 2025. godinu nisu predviđene postojeće građevine komunalne infrastrukture koje će se rekonstruirati, niti građevine komunalne infrastrukture koje će se uklanjati.

Članak 2.

Program građenja komunalne infrastrukture sadrži procjenu troškova projektiranja, revizije, građenja, provedbe stručnog nadzora građenja i provedbe vođenja projekata građenja komunalne infrastrukture s naznakom izvora njihova financiranja. Troškovi se iskazuju odvojeno za svaku građevinu i ukupno, te se iskazuju odvojeno prema izvoru njihova financiranja. Za ostvarivanje ovog programa predviđaju se sredstva u ukupnom iznosu od 1.562.600,00 EUR i to iz sljedećih izvora:

Članak 3.

Izgradnja komunalne infrastrukture u 2025. godini iz članka 1. odnosi se na:

1. NOVO GROBLJE U STARIGRADU

Pod navedenim se podrazumijevaju se radovi izgradnje natkrivene nadstrešnice pokraj postojeće mrtvačnice na Novom groblju u Starigradu, izgradnja dodatnog broja grobnica te uređenje parkrališta. Izvor financiranja ove stavke su prihodi od komunalnog doprinosa i ostali opći prihodi i primici. Navedeno je građevina komunalne infrastrukture koje će se graditi u uređenim dijelovima građevinskog područja.

2. GROBLJE SELINE

Pod navedenim se podrazumijeva se završetak radova proširenja postojećeg mjesnog groblja i izgradnja nove mrtvačnice u Selinama (2. faza projekta) koji obuhvaćaju građevinsko-obrtničke radove, građevinske radove-konstrukciju, elektroinstalacijske radove, instalaciju vodovoda i odvoda i termotehničke instalacije. Postojeće mjesno groblje u Selinama nalazi se na kat. čest. 3250/1 (grobljanska kapelica – zgrada) i 3250/2 (groblje – grobnice) k. o. Seline, južno od državne ceste DC8 (Jadranske magistrale) i u neposrednoj blizini ove prometnice. Grobnice će biti čvrsto građene, s betonskim stijenkama i ukopane. Zastupljena su dva osnovna tipa grobnica koje karakterizira broj ukopa: veća grobnica sa šest i manja s tri ukopna mjesta. Namjena budućeg sklopa građevina (skupni naziv: mrtvačnica) je zadovoljavanje ceremonijalno–oproštajnih i pomoćno-servisnih funkcija prije ukopa pokojnika. Sklop sačinjavaju prizemne građevine s unutarnjim ceremonijalno-oproštajnim, pratećim i servisnim prostorima i vanjski prostor uz njih, koji ih dopunjuje i ima svoju ulogu u odvijanju ceremonije. Unutarnji prostori građevine su: oproštajna dvorana s pratećim prostorijama (uredska prostorija, koja je i prostorija za presvlačenje i pripremu svećenika i jedan manji zahod s predprostorom) i servisnim prostorijama (mrtvačnica s hladnjakom, javna zahodska grupa s po jednim muškim i ženskim zahodom s predprostorima te spremište za pogrebna kolica i vrtni alat). Izvori financiranja ove stavke su prihodi od poreza, kapitalne pomoći iz državnog proračuna, te ostali prihodi od prodaje nefinancijske imovine. Navedeno je građevina komunalne infrastrukture koje će se graditi u uređenim dijelovima građevinskog područja.

3. IZGRADNJA JAVNE RASVJETE

Pod navedenim se podrazumijeva nastavak izgradnje javne rasvjete po potrebi na području Općine Starigrad kako bi se povećala pokrivenost javnom rasvjetom. Izvori financiranja ove stavke su prihodi od komunalnog doprinosa i višak prihoda iz prethodne godine. Navedeno se odnosi na građevine komunalne infrastrukture koje će se graditi u uređenim dijelovima građevinskog područja i građevine komunalne infrastrukture koje će se graditi radi uređenja neuređenih dijelova građevinskog područja, ovisno u kojem dijelu se pokaže potreba za izgradnjom javne rasvjete.

4. PLAŽA JAZ KULINA

Pod navedenim se podrazumijeva nastavak provedbe projekta uređenja Plaže Jaz kojim se  uređuje i oprema navedeni dio obale, te se modernom plažom podiže nivo turističke ponude. Za narednu godinu planira se izrada rješavanje parkinga na ulazu na plažu. Izvori financiranja ove stavke su prihodi za posebne namjene. Navedeno je građevina komunalne infrastrukture koje će se graditi u uređenim dijelovima građevinskog područja.

5. SREDIŠNJI OBALNI POJAS

Cilj ovog projekta je rekonstruirati i urediti središnji obalni pojas u Općini Starigrad kako bi se zadovoljile sadašnje i buduće potrebe lokalnog stanovništva i gostiju u pogledu rekreacije orijentirane prema moru (uređene plaže, privezišta, šetnice, parkovi i sl.), a u skladu sa važećom prostorno-planskom dokumentacijom. Planirani zahvat se nalazi na k.č.z. 5092/1, 5092/2, 5122, 5123, 5124, 4741, 4742, 4743, dio 4735, k.o. Starigrad. Ukupna kopnena površina uređene obale iznosit će oko 17.600 m2 i uključuje kamenom uređenu obalu, dva komunalna veza, šetnicu i pješačke površine, prometne i parkirališne površine te zaštitne i parkovno uređene površine. Postojeći priključak obalne prometnice na državnu cestu D8 na koju se ostvaruje priključak vozila i pješaka se izmješta na drugu, povoljniju lokaciju u pogledu poboljšanja sigurnosti te uvjeta preglednosti kako vertikalne tako i horizontalne. Projektom je predviđena rekonstrukcija i manja dogradnja obale, te potpuna rekonstrukcija i dogradnja prometnih, parkirališnih i pješačkih površina. U 2022. godini započeto je sa provedbom projekta i započeti su radovi na 1. podfazi, a kroz 2023. i 2024. godinu  izvršit će se radovi na 2. podfazi projekta, te će se kroz 2024. i 2025. godinu odraditi radovi na 3. podfazi projekta i to pripremni i zemljani radovi, kolnička konstrukcija i pješački nogostupi, betonski i armirano-betonski radovi, oprema, prometna oprema i signalizacija. Izvori financiranja ove stavke su kapitalne pomoći iz državne proračuna, pomoći iz županijskog proračuna, prihodi od poreza, prihodi od prodaje građevinskog zemljišta i višak prihoda iz prethodne godine. Navedeno je građevina komunalne infrastrukture koje će se graditi u uređenim dijelovima građevinskog područja.

6. IZRADA PROJEKTNIH DOKUMENTACIJA ZA PRIJAVU PROJEKATA

Pod navedenim se podrazumijeva izrada projektnih dokumentacija za različite buduće projekte. Izvori financiranja ove stavke su tekuće pomoći iz državnog proračuna. Navedeno se odnosi na građevine komunalne infrastrukture koje će se graditi u uređenim dijelovima građevinskog područja i građevine komunalne infrastrukture koje će se graditi radi uređenja neuređenih dijelova građevinskog područja, ovisno za koji dio se izrađuje projektna dokumentacija.

7. UGOSITELJSKO TURISTIČKA ZONA POD BUCIĆA PODI

Pod navedenim se podrazumijeva izrada projektne dokumentacije cjelokupne komunalne infrastrukture za navedeno područje kao temelj za buduće radove. Izradit će se sljedeće projektne dokumentacije: Projektna dokumentacija za elektroničku komunikacijsku infrastrukturu i javnu rasvjetu unutar obuhvata UPU Pod Bucića, Projektna dokumentacija prometne infrastrukturne građevine unutar obuhvata UPU Pod Bucića Podi i Projektna dokumentacija za vodnogospodarsku infrastrukturu u obuhvatu UPU Pod Bucića Podi. Plan rada predviđa da izrađivač za sve dokumentacije obavi sve potrebne radove i poslove, kako bi se ispunili postavljeni ciljevi, te izradila projektna dokumentacija: idejni projekti za ishođenje posebnih uvjeta javnopravnih tijela i glavni projekti za ishođenje potvrda na glavne projekte i građevinske dozvole. Izvori financiranja ove stavke su prihodi od poreza. Navedeno se odnosi na građevine komunalne infrastrukture koje će se graditi radi uređenja neuređenih dijelova građevinskog područja.

8. RECIKLAŽNO DVORIŠTE

Pod navedenim se podrazumijeva izrada projektne dokumentacije u cilju ishođenja građevinske dozvole za Reciklažno dvorište koje bi se potom započelo sa gradnjom koja bi se završila kroz 2026. godinu. Reciklažno dvorište je nadzirani ograđeni prostor namijenjen odvojenom prikupljanju i privremenom skladištenju manjih količina posebnih vrsta otpada. Površina za izgradnju reciklažnog dvorišta  mora  osigurati  smještaj  potrebne  opreme  za  prikupljanje, razvrstavanje i privremeno skladištenje otpada. Projektna dokumentacija će sadržavati geotehnički elaborat, idejno rješenje, glavni projekt i troškovnik projektiranih radova. Izvori financiranja ove stavke su višak prihoda iz prethodne godine i sredstva Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost. Navedeno se odnosi na građevine komunalne infrastrukture koje će se graditi izvan građevinskog područja.

9. GROBLJE TRIBANJ

Pod navedenim se podrazumijeva izrada pojektne dokumentacije za uređenje groblja u Tribnju, pa potom u narednim godinama radovi. Izvor financiranja ove stavke su ostali prihodi od prodaje nefinancijske imovine. Navedeno je građevina komunalne infrastrukture koje će se graditi u uređenim dijelovima građevinskog područja.

10. OBJEKTI JAVNE NAMJENE NA PODRUČJU OPĆINE STARIGRAD

Pod navedenim se podrazumijeva sređivanje objekata javne namjene prvenstveno se misli na dječja igrališta, te parkove. Izvori financiranja ove stavke su višak prihoda iz prethodne godine. Navedeno se odnosi na građevine komunalne infrastrukture koje će se graditi u uređenim dijelovima građevinskog područja.

11. OTKUP ZEMLJIŠTA

Pod navedenim se podrazumijeva otkup zemljišta za potrebe budućih projekata Općine Starigrad. Izvori financiranja ove stavke su prihodi od poreza. Navedeno se odnosi na građevine komunalne infrastrukture koje će se graditi u uređenim dijelovima građevinskog područja i građevine komunalne infrastrukture koje će se graditi radi uređenja neuređenih dijelova građevinskog područja, ovisno za koji projekt se vrši otkup zemljišta.

REKAPITULACIJA:

Članak 4.

Ovaj Program objavit će se u „Službenom glasniku Općine Starigrad“, a stupa na snagu 01. siječnja 2025. godine.

PREDSJEDNIK
Marko Marasović, v. r.

 

 

REPUBLIKA HRVATSKA
ZADARSKA ŽUPANIJA
OPĆINA STARIGRAD

Općinsko  vijeće

KLASA: 400-03/24-01/4
URBROJ: 2198-9-1-24-1

Starigrad Paklenica,  29. studenog  2024. godine

Na temelju članka 35. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“, broj: 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19 i 144/20), članka 5. Zakona o kulturnim vijećima i financiranju javnih potreba u kulturi  (“Narodne novine” broj: 83/22), članka 20. Zakona o tehničkoj kulturi  (“Narodne novine” , broj: 76/93, 11/94 i 38/09) i članka 30. Statuta Općine Starigrad („Službeni glasnik Zadarske županije“, broj: 3/18, 8/18, 3/20, 3/21 i 20/23) Općinsko vijeće Općine Starigrad na svojoj 23. sjednici održanoj dana  29. studenog 2024. godine,  donijelo je

Program javnih potreba u
kulturi u 2025. godini

Članak 1.

Programom javnih potreba u kulturi za Općinu Starigrad u 2025. godini utvrđuju se aktivnosti, poslovi i djelatnosti na području kulture.

Članak 2.

Sredstva za program javnih potreba u području kulture u Proračunu Općine Starigrad za 2025. godinu predviđena su u ukupnom iznosu od 43.500,00 EUR i to za:

Članak 3.

Raspodjela sredstava programa javnih potreba u kulturi koja će se dodijeliti korisnicima/udrugama u iznosu od 5.500,00 EUR provest će se temeljem javnog natječaja sukladno Pravilniku o financiranju javnih potreba Općine Starigrad.

Članak 4.

Ovaj Program stupa na snagu 01. siječnja 2025. godine, a objavit će se u “Službenom glasniku Općine Starigrad”.

PREDSJEDNIK
Marko Marasović, v.r.

 

 

REPUBLIKA HRVATSKA
ZADARSKA ŽUPANIJA
OPĆINA STARIGRAD

Općinsko  vijeće

KLASA: 400-03/24-01/05
URBROJ: 2198-9-1-24-1

Starigrad Paklenica,  29. studenog 2024. godine

Na temelju članka 35. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“, broj: 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19 i 144/20), članka 75. Zakona o sportu (“Narodne novine” broj: 141/22)  i članka 30. Statuta Općine Starigrad („Službeni glasnik Zadarske županije“, broj: 3/18, 8/18, 3/20, 3/21 i 20/23) Općinsko vijeće Općine Starigrad na svojoj 23. sjednici održanoj dana 29. studenog 2024.  godine, donijelo je

Program javnih potreba u
sportu u 2025. godini

Članak 1.

Programom javnih potreba u sportu  utvrđuju se aktivnosti, poslovi i djelatnosti od značaja za Općinu Starigrad, a u svezi sa:

  • poticanjem razvoja i promocija sporta
  • provođenjem sportskih aktivnosti
  • djelovanjem sportskih udruga na području  Općine Starigrad
  • planiranjem, izgradnjom, održavanjem i korištenjem sportskih građevina značajnih za Općinu Starigrad
  • sportsko rekreacijskom aktivnošću građana, kao i drugim sportskim aktivnostima koje su u funkciji unapređenja i čuvanja zdravlja i postizanja psihofizičke sposobnosti pučanstva

Članak 2.

Sredstva za program javnih potreba u području sporta u Proračunu Općine Starigrad za 2025. godinu predviđena su u ukupnom iznosu od 100.000,00 EUR i to za:

Članak 3.

Raspored sredstava programa javnih potreba u sportu koja će se dodijeliti korisnicima/udrugama u iznosu od 20.000,00 EUR provest će se temeljem javnog natječaja koji će biti raspisan tokom 2025. godine sukladno Pravilniku o financiranju javnih potreba Općine Starigrad.

Članak 4.

Ovaj Program stupa na snagu 01. siječnja 2025. godine, a objavit će se u “Službenom glasniku Općine Starigrad”.

PREDSJEDNIK
Marko Marasović, v.r.

 

 

REPUBLIKA HRVATSKA
ZADARSKA ŽUPANIJA
OPĆINA STARIGRAD

Općinsko  vijeće

KLASA: 400-03/24-01/06
URBROJ: 2198-9-1-24-1

Starigrad Paklenica,  29. studenog 2024. godine

Na temelju članka 35. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“, broj: 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19 i 144/20), članka 289. Zakona o socijalnoj skrbi  (“Narodne novine” broj: 18/22, 46/22,  119/22, 71/23 i 156/23) i članka 30. Statuta Općine Starigrad („Službeni glasnik Zadarske županije“, broj: 3/18, 8/18, 3/20, 3/21 i 20/23) Općinsko vijeće Općine Starigrad na svojoj 23. sjednici održanoj dana 29. studenog 2024.  godine, donijelo je

Program socijalne skrbi
Općine Starigrad za 2025. godinu

Članak 1.

Ovim programom potreba socijalne skrbi za 2025. godinu raspoređuju se sredstva za ostvarivanje prava iz socijalne skrbi na području Općine Starigrad.

Članak 2.

Sredstva za program socijalne skrbi u Proračunu Općine Starigrad za 2025. godinu predviđena su u ukupnom iznosu od 142.500,00 EUR, a planira se ostvarenje sljedećih oblika socijalne skrbi:

Članak 3.

Ovaj Program objavit će se u „Službenom glasniku Općine Starigrad“, a stupa na snagu 01. siječnja 2025. godine.

PREDSJEDNIK
Marko Marasović, v.r.

 

 

REPUBLIKA HRVATSKA
ZADARSKA ŽUPANIJA
OPĆINA STARIGRAD

Općinsko  vijeće

KLASA: 400-03/24-01/07
URBROJ: 2198-9-1-24-1

Starigrad Paklenica,  29. studenog 2024. godine

Na temelju članka 35. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“, broj: 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19 i 144/20), članka 49. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju („Narodne novine“ broj: 10/97, 107/07, 94/13, 98/19, 57/22 i 101/23), članka 141. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („Narodne novine“ broj: 87/08 do 156/23) i članka 30. Statuta Općine Starigrad („Službeni glasnik Zadarske županije“, broj: 3/18, 8/18, 3/20, 3/21 i 20/23) Općinsko vijeće Općine Starigrad na svojoj 23. sjednici održanoj dana  29. studenog 2024. godine, donijelo je

Program javnih potreba u školstvu, predškolskom odgoju
i naobrazbi  Općine Starigrad u 2025. godini

Članak 1.

Programom javnih potreba u školstvu, predškolskom odgoju i naobrazbi Općine Starigrad za 2025. godinu osigurava se:

  • ostvarivanje redovnih programa odgoja i naobrazbe djece predškolske dobi,
  • ostvarivanje posebnih programa osnovne škole, u cilju davanja doprinosa što kvalitetnijem osnovnoškolskom obrazovanju
  • sufinanciranje troškova prijevoza
  • sufinanciranje radnih materijala za učenike osnovne škole
  • stipendije i školarine

Članak 2.

Program javnih potreba u školstvu, predškolskom odgoju i naobrazbi provodi se za slijedeće programe za koje je u Proračunu Općine Starigrad u 2025. godini predviđeno 422.500,00 EUR:

Članak 3.

Raspored sredstava iz  članak 2. ovog Programa vršit  će se temeljem ugovora i odluka općinskog načelnika.

Članak 4.

Ovaj Program objavit će se u „Službenom glasniku Općine Starigrad“, a stupa na snagu 01. siječnja 2025. godine.

PREDSJEDNIK
Marko Marasović, v.r.

 

 

REPUBLIKA HRVATSKA
ZADARSKA ŽUPANIJA
OPĆINA STARIGRAD

Općinsko  vijeće

KLASA: 400-03/24-01/08
URBROJ: 2198-9-1-24-1

Starigrad Paklenica,  29. studenog 2024. godine

Na temelju članka 31. stavka 3. Zakona o postupanju s nezakonito izgrađenim zgradama („Narodne novine“ broj 86/12, 143/13, 65/17 i 14/19) i članka 30. Statuta Općine Starigrad („Službeni glasnik Zadarske županije“ broj 3/18, 8/18, 3/20, 3/21 i 20/23), Općinsko vijeće Općine Starigrad na svojoj 23. sjednici održanoj 29. studenog 2024. godine donijelo je

Program korištenja naknade za zadržavanje nezakonito
izgrađenih zgrada u prostoru za 2025. godinu

Članak 1.

Ovim programom utvrđuje se namjensko korištenje sredstava naknade za zadržavanje nezakonito izgrađenih zgrada u prostoru na području Općine Starigrad.

Članak 2.

Prihod proračuna Općine Starigrad za 2025. godinu od naknada za zadržavanje nezakonito izgrađenih zgrada u prostoru, a kao 30% ukupnog iznosa naknade, planiran je u iznosu 5.000,00 EUR.

Članak 3.

Ostvareni prihodi od naknada za zadržavanje nezakonito izgrađenih zgrada u prostoru utrošiti će se za dio troškova financiranja poboljšanja infrastrukturno nedovoljno opremljenih naselja, odnosno za sanaciju i asfaltiranje nerazvrstanih cesta na području Općine Starigrad u naseljima Starigrad Paklenica, Seline i Tribanj koje je planirano u posebnom dijelu proračuna Program 0100 Održavanje komunalne infrastrukture, Aktivnost A1000011 Sanacija i asfaltiranje nerazvrstanih cesta.

Članak 4.

Ovaj Program stupa na snagu 01. siječnja 2025. godine, a objavit će se u “Službenom glasniku Općine Starigrad”.

PREDSJEDNIK
Marko Marasović, v.r.

 

 

REPUBLIKA HRVATSKA
ZADARSKA ŽUPANIJA
OPĆINA STARIGRAD

Općinsko vijeće

KLASA: 120-01/24-01/05
URBROJ: 2198-9-1-24-1

Starigrad Paklenica, 29. studenog  2024. godine

Na temelju članka 30. Statuta Općine Starigrad («Službeni glasnik Zadarske županije», br. 3/18, 8/18, 3/20, 3/21 i 20/23), Općinsko vijeće Općine Starigrad, na svojoj 23. sjednici održanoj dana 29. studenog 2024. godine, donosi

ODLUKU
o visini osnovice za obračun plaća u Dječjem vrtiću „Osmjeh“

Članak 1.

Osnovica za obračun plaća u Dječjem vrtiću „Osmjeh“ utvrđuje se u visini od 990,00 EUR bruto i primjenjuje se od 01. prosinca 2024. godine, počevši s plaćom za mjesec studeni 2024. godine, a koja će biti isplaćena u mjesecu prosincu 2024. godine.

Članak 2.

Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje važiti Odluka o visini osnovice za obračun plaća u Dječjem vrtiću „Osmjeh“ („Službeni glasnik Zadarske županije“ br. 25/22).

Članak 3.

Ova Odluka stupa na snagu prvi dan nakon objave u „Službenom glasniku Općine Starigrad“.

PREDSJEDNIK
Marko Marasović, v.r.

 

 

REPUBLIKA HRVATSKA
ZADARSKA ŽUPANIJA
OPĆINA STARIGRAD

Općinsko vijeće

KLASA: 120-01/24-01/06
URBROJ: 2198-9-1-24-1

Starigrad Paklenica, 29. studenog 2024. godine

Na temelju članka 30. Statuta Općine Starigrad («Službeni glasnik Zadarske županije», br. 3/18, 8/18, 3/20, 3/21 i 20/23), Općinsko vijeće Općine Starigrad, na svojoj 23. sjednici održanoj dana 29. studenog 2024. godine, donosi

ODLUKU
o visini plaće direktora društva Argyruntum d.o.o.

Članak 1.

Utvrđuje se bruto plaća direktora društva Argyruntum d.o.o. u visini 2.250,00 EUR, uvećana za 0,5% za svaku navršenu godinu radnog staža i primjenjuje se od 01. prosinca 2024. godine, počevši s plaćom za mjesec studeni 2024. godine, a koja će biti isplaćena u mjesecu prosincu 2024. godine.

Članak 2.

Stupanjem na snagu ove Odluke, prestaje s važenjem Odluka o visini plaće direktora društva Argyruntum d.o.o. („Službeni glasnik Zadarske županije“ br. 8/24).

Članak 3.

Ova Odluka stupa na snagu prvi dan nakon objave u „Službenom glasniku Općine Starigrad“.

PREDSJEDNIK
Marko Marasović, v.r.

 

 

REPUBLIKA HRVATSKA
ZADARSKA ŽUPANIJA
OPĆINA STARIGRAD

Općinsko  vijeće

KLASA: 402-01/24-01/1
URBROJ: 2198-9-1-24-1

Starigrad Paklenica,  29. studenog 2024. godine

Na temelju članka 10. stavka 3. Zakona o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma („Narodne novine“ broj 29/19 i 98/19) i članka 30. Statuta Općine Starigrad (“Službeni glasnik Zadarske županije br. 3/18, 8/18, 3/20, 3/21 i 20/23) Općinsko vijeće Općine Starigrad na svojoj 23. sjednici održanoj 29. studenog 2024. godine donijelo je

O D L U K U
o raspoređivanju sredstava za redovito godišnje financiranje političkih aktivnosti u 2025. godini

Članak 1.

Ovom Odlukom o  raspoređivanju sredstava za redovito financiranje političkih aktivnosti u 2025. godini, raspoređuju se sredstva za redovito financiranje političkih stranaka i vijećnika izabranih s liste grupe birača (nezavisni vijećnici) za 2025. godinu, koja su osigurana u Proračunu Općine Starigrad za 2025. godinu.

Članak 2.

U Proračunu Općine Starigrad za 2025. godinu osigurana su sredstva za redovito godišnje financiranje političkih aktivnosti u iznosu od 7.300,00 EUR.

Članak 3.

Za svakog člana Općinskog vijeća utvrđuje se jednaki iznos sredstava tako da pojedinoj političkoj stranci i vijećniku izabranom s liste grupe birača pripadaju sredstva razmjerno broju njihovih članova Općinskog vijeća u trenutku konstituiranja Općinskog vijeća.

Za svakog izabranog člana Općinskog vijeća podzastupljenog spola, pojedinoj političkoj stranci i vijećniku izabranom s liste grupe birača pripada i pravo na dodatnu naknadu u visini od 10 % iznosa utvrđenog za svakog člana Općinskog vijeća.

Podzastupljenost spola postoji ako je zastupljenost jednog spola u Općinskom vijeću niža od 40 %.

Članak 4.

Za svakog člana Općinskog vijeća utvrđuje se iznos sredstava od 811,11 EUR.

Članak 5.

Političkim strankama i vijećnicima izabranim s liste grupe birača zastupljenim u Općinskom vijeću raspoređuju se sredstva osigurana u Proračunu Općine Starigrad za 2025. godinu prema članku 3. i 4. ove Odluke u iznosima kako slijedi:

  1. Hrvatska demokratska zajednica (HDZ) – 4.866,66 EUR
  2. Socijaldemokratska partija Hrvatske (SDP) – 811,11 EUR
  3. Hrvatska seljačka stranka (HSS) – 811,11 EUR
  4. Vijećnik s liste grupe birača (Višeslav Dokoza) – 811,11 EUR

Članak 6.

Sredstva iz članka 5. ove Odluke doznačuju se na žiro račun političke stranke odnosno na poseban račun vijećnika izabranog s liste grupe birača, tromjesečno u jednakim iznosima.

Članak 7.

U pogledu korištenja sredstava, podnošenja financijskih izvještaja i drugih prava i obveza u vezi provedbe ove Odluke političke stranke i članovi izabrani s liste grupe birača dužni su postupati sukladno odredbama Zakona o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma.

Članak 8.

Ova Odluka stupa na snagu osmoga dana od dana objave u “Službenim glasniku Općine Starigrad”.

PREDSJEDNIK
Marko Marasović, v.r.

 

 

REPUBLIKA HRVATSKA
ZADARSKA ŽUPANIJA
OPĆINA STARIGRAD

Općinsko  vijeće

KLASA: 990-02/24-01/01
URBROJ: 2198-9-1-24-2

Starigrad Paklenica, 29. studenog 2024. godine

Na temelju članka 17. stavka 1. Zakona o ublažavanju i uklanjanju posljedica prirodnih nepogoda („Narodne novine“ broj 16/19) i članka 30. Statuta Općine Starigrad („Službeni glasnik Zadarske županije“ broj  3/18, 8/18, 3/20, 3/21 i 20/23), Općinsko vijeće Općine Starigrad na 23. sjednici održanoj 29. studenog 2024. godine, donijelo je

ODLUKU
o donošenju Plana djelovanja u području prirodnih nepogoda Općine Starigrad za 2025. godinu

Članak 1.

Ovom Odlukom donosi se Plan djelovanja u području prirodnih nepogoda Općine Starigrad za 2025. godinu.

Članak 2.

Sastavni dio ove Odluke je Plan djelovanja u području prirodnih nepogoda Općine Starigrad za 2025. godinu.

Članak 3.

Ova Odluka stupa na snagu osmoga dana od dana objave u “Službenom glasniku Općine Starigrad”.

PREDSJEDNIK
Marko Marasović, v.r.

 

Plan djelovanja u području prirodnih nepogoda Općine Starigrad za 2025. godinu dostupan je na web stranici Općine Starigrad, odnosno na sljedećem linku:

Plan djelovanja u području prirodnih nepogoda Općine Starigrad za 2024. god